Sjuk

Jag har sovit nästan hela dagen. Pga att jag har mått jätteilla och haft ont i magen! Gick inte till skolan idag. Veronica fick allt slava lite åt mej idag. Hon kom först hem till mej och sedan till skolan igen,där hämtade hon min teknik-mapp. Och sen var det den extremt långa vägen hem till mej igen! Men hon erkännde att hon inte kunde hålla fingrarna borta från mina tuggumi! ;) Men det var du värd Verran!! :D
Ajja blir något mer inlägg senare! :)

Och ja,jag älskar fortfarande dom här killarna! ;D


Kommentarer
Postat av: veronica

haha, tyckte faktiskt också att jag var värd ett tuggtugg efter all den långa vägen :) och personen som gick in i mig (?!)

2011-05-17 @ 16:27:06
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Skriver du igen?

Har du en mail-adress? (Bara för mej)

Har du också en blogg?

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0