1 prov avklarat!

Idag gjorde jag ju spanska-provet. Det gick rätt okej faktiskt,med tanke på att jag bara hade läst igenom glosorna och det en gång. Men dat var ju ett ovanligt lätt prov så... Har precis varit ute och ställt in min cykel i garaget,blev pisseblöt. (Det spöregnar här -.-) Men regn är okej så länge man är inne. Men kommer man ut är det inte RIKTIGT lika roligt ländre. ;)
Jag fick hem mitt "nagel-pedikyr" sätt idag! (Y) Från oriflame! Så har fixat naglarna lite. Nej men måste ner och duscha nu så Hejdå! <3

Gammal bild från när vi var på sjöhaga i 6:an! <3

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Det STORA vattenfallet! o: <3

2011-05-05 @ 19:51:33
URL: http://abowjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Skriver du igen?

Har du en mail-adress? (Bara för mej)

Har du också en blogg?

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0