Nu åker Verran då...

Nu är Veronica på väg till Cypern! Kommer sakna henne lite. ;)
Men,men...Jag har precis ätit pizza med syrran och mamma. Det var gottigotti. xD Vi har iaf börjat måla om i tv rummet och ska börja med mitt rum i veckan. (Y) På tal om det så träffade jag Marre på Coop Forum idag! XD Det fanns en lila färg som hette Antonia,ganska passande eftersom vi skulle måla mitt rum i lila. Det fanns även en annan lila färg som hette Martin. Och vi båda var ju där samtidigt! xD Ajja det är jag och min "humor" ;P.
Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Jasmin

När kommer Veronica hem igen? o: <3

2011-04-16 @ 19:09:34
URL: http://abowjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Skriver du igen?

Har du en mail-adress? (Bara för mej)

Har du också en blogg?

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0