Tillbaka

Tjaa! :D
Kom hem för en stund sedan,de första jag gjorde var att sätta på datorn... xD Var jobbigt att vara utan dator i två dygn D:  Vi har inte gjort så jättemycket,satt mest och "gosade" med katterna. ;) Syrran var ute och lekte med minsta kusinen,hon ville ha med mej oxå men jag vägrade ;) Medan vi har vart borta har mamma typ gjort om på hela undervåningen (Y) Skönt att jag slapp det iaf! ;)) Aja ska dricka kaffe nu! Haha xD Förresten,jag lägger kanske upp lite bilder om några dagar när jag orkar ladda över dom till datorn..
Hejdå!

Haha en bild på Andrine och lilla kusinen (Elia) från år 2008! ;P

Kommentarer
Postat av: Jasmin

''Om några dagar'' = aldrig. ;)<3

2011-03-07 @ 18:45:16
URL: http://abowjohansson.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Sv: Boris är min! :( <3

2011-03-08 @ 17:59:53
URL: http://abowjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Skriver du igen?

Har du en mail-adress? (Bara för mej)

Har du också en blogg?

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0