Snö

Hejsan!
För er som inte visste det så snöade det lite här för en stund sedan,det var ingen som la sej men ändå!
Idag skulle man visst ställa om klockan till sommartid,så jag vaknade klockan halv 12. xD Jag kom nyss ut ur duschen så att jag är ren och fin. ;P Jag ska snart åka med storasyrran ut och handla lite bland annat mera godis,jag kommer väl bli fet snart. :( Haha nej men...ska ner och äta en sen frukost nu,Hejdå! <3

Hittade ingen passande bild så det fick bli en på pappas grav! <3

Kommentarer
Postat av: Maggie

Jag beklagar..



Men du får vara försiktig med vad du skriver och lägger upp. Kramisar

2011-03-27 @ 15:14:41
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Skriver du igen?

Har du en mail-adress? (Bara för mej)

Har du också en blogg?

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0