Fy vilken dag...

Hej!
Skoldagen har väl varit hur ska jag uttrycka mej?...HEMSK!!! Jag gick till skolan som vanligt och så men på tredje lektionen (spanska) började jag se typ konstiga figurer framför ögonen (särskilt när jag blundade). Det första jag tänkte var "Migrän" och ca 20 min senare känndes det som min skalle skulle sprängas. -.- Så ner till skåpet för att hämta migrän-tabletter..men tror ni inte jag hade GLÖMT skiten hemma?! Så det bar iväg hem...Seng gick jag tillbax till skolan och upp till sjuksyster och sov i typ 2 timmar. Vaknade när det var dags att gå hem igen,då var den mesta av huvudverken borta (som tur var). För syrran med kompis + Verran hade letat efter mej på hela skolan och fått för sej att jag var inlåst i uppehållsrummet?! :O Hur fel kan det bli egentligen? Aja sen skulle vi visst gå ut och gå,som jag hade lovat innan migränen så då var det bara att gå. HÄRLIG dag måste jag säga... Ska ner och dricka en varm kopp kaffe nu,Herrå! <3 ^^



Tyckte denna bild passade jättebra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Skriver du igen?

Har du en mail-adress? (Bara för mej)

Har du också en blogg?

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0