Äntligen klar

Hejsan!
Äntligen är jag klar med de två proven. Det gick ganska bra,iaf bättre än jag trodde...;) Fast jag har ett stortt SO-prov på onsdag oxå. :/ Men det ska nog gå bra. ;)
Just nu sitter jag och laddar över bilder till datorn,har inget bättre för mej. xD Senare ska jag ut och gå lite. Just det,jag hade nästan glömt att det är fredag idag,fy vad skönt det ska bli att få sova ut eftersom att jag gick upp 05:15 idag för att plugga,det var grymt segt. Aja vi hörs!
Bye! <3

Haha min och Bengtssons koppling! xD Hade nog fått IG om det hade kommit på provet. ;)

Kommentarer
Postat av: Jasmin

AHAHHA ser mina skor. (a) <3

2011-03-25 @ 20:21:04
URL: http://abowjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Skriver du igen?

Har du en mail-adress? (Bara för mej)

Har du också en blogg?

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0