As kul på stan :D

Tjao!
Kom nyss hem,har vart på stan med Veronica och Mona hla dagen! Vi gick först och fikade,kan berätta att vi satt där i ca 2 timmar och prata om lite allt möjligt. (gick även in till Record och fråga Ulleh om Jasmin va där xD) Sen gick vi till Netto och köpte godis och lite annat. Efter de gick vi i klädbutiker och provade kläder *haha* Ska dra till Vero moda i morgon och köpa en jättefin klänning jag provade! :D Ja,vi gjorde lite annat också! Sen gick vi i allafall hem till Mona och hade jättekul där. :)) Just nu äter jag biffstroganof *stavning*. Blev klar mad teknik-uppsats nyss,den som jag glömmde i skolan igår...han dödade mej faktiskt inte,för att jag kom på den smarta ideén att jag kunde skicka ett mail! Aja ska kolla på Let's dance nu! Bye ♥

Blev en ful bild på mej idag! xD

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Och jag var icke där. ;)<3

2011-02-27 @ 16:26:31
URL: http://abowjohansson.blogg.se/
Postat av: BOOOMAAN!!!XDDD:D

Ful bild???:OOO

xD

Dessutom, var bor du ?:P könner inte igen namnet ''Netto'' på nån affär??:P

2011-02-28 @ 16:29:16
Postat av: Antonia

Jasmin: Ne ;( <3

Boman: Haha ja xD, Bor i Falköping,dom öppnade nån Netto-affär här för ett tag sedan.. :P

2011-02-28 @ 16:52:59
URL: http://antoniabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Skriver du igen?

Har du en mail-adress? (Bara för mej)

Har du också en blogg?

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0